babyisleeping fsmzpg evde duruyor. Bebeğimle 9 ay boyunca aramızdaki en önemli bağ idi. Toprağa falan gömemezdim hatırası büyük😍
fsmzpg babyisleeping ya bende gömmeye kıyamıyıcam galiba sanki o parça hep benimle olmalı gibi geliyor biyere gömsem çöpmüş gibi olucak düşüncesi var🥲
fsmzpg adaatuna Anaaa çöpe atanıda duymadım hiç valla şaşırdım😂😂 bilmiyorum ya ben önem verenlerdenim galiba bi işe yaramayacak zaten o belli de işte ne bilim🤣
adaatuna fsmzpg ya tamamen hurafe zaten çevremde oxforda gömeni de gördüm boğaziçine gömeni de gördüm hiçbiri bir işe yaramadı😂
Cihangiriinannesii fsmzpg evde duruyor iki çocuğumunda ilklerinin olduğu anı kutusunda 🌺 bence büyüdükleri zaman görünce onlar için çok değerli olacak ☺️