miabel9 katlanan model biz kullanıyoruz ilk zaman zor oluyor katlaması falan ama zamanla alışıyor sanırım basıldığı yer falan da biraz daha rahat hareket ediyor. İkiz olduğu için ve eski arabamız hatchback oldugu için mecburen katlanan aldık. İki katlanan anca sıgıyordu. Fakat şu an sedan araca iki katlanan ve ikiz bebek arabası sığıyor . Ona göre düşünebilirsiniz.yaklaşık bir kabin boy valizin küp hali kadar oluyor katlanınca.