Çocuğum doğdu doğalı uykusuz ya yoruldum gerçekten valla doğdu sarılık oldu bir ay hiç uyanmadan uyudu şimdi de hiç uyumuyo gece 12/½ kaç olursa çok zor bu çocuk ya geri de 6/7 gibi uyanıyor gece de zaten çığlık atarak çok ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım ya ayağı yürüsün düzelir dediler şimdi hiç uymuyor ne zaman uyuyacak azı dişleri çıkarken bu kadar aglamamisti köpek dişleri çıkıyor ondan mı bilmiyorum ama hiç uymuyor durmuyo