Bircicekannesiii Bizde yaptıracağız öncesi sonrası var mı öneriniz kızlar uyutulacak anestezi ile azı dişler çürük şunu yap bunu yap dediğiniz şeyler var mı tedirginim biraz da 🥲🤲🏻
1Nisa1merve Bircicekannesiii bizimde geçen sene yaptrdik bı tanesini .diğerini yapamadı ağzını acamadi .bu sene gittk çürükler derine inmiş uyutulup yapilcak ddi. Yapılan da yuzeysel olmuş onda sonra düştü. .uyutulup yapılınca pek bişey olmaz ağrısı olurda çok olmaz bence .kızım 5yasinda korkuyor gitmek istemiyo artk uyutulmayi duyunca .
Bircicekannesiii simseklivekalpli Evet canım illa ki ama ne bileyim yaşamış geçirmiş olanların tecrübeleri de varsa🙂↕️🥲
gger Benim yeğenime yapışmıştı uzun süre kullanmıştı. Anezteziden cıkınca hatırlamıyorlar biraz ağrıları oluyordur belki ama cabuk atlatıyorlar
Bircicekannesiii gger Uzun süre kullanmıştı derken canım birde zaten bir süre sonra düşüyor muhabbetini de duydum ama 4 azı diş çürük olunca korktum ağrırsa diye bu arada 3 buçuk yaş senin yeğenin kaç yaşında olmuştu düştü mü dolgusu acaba sonra
gger Bircicekannesiii dolgu düşmesi olmadı 3 yaşındayken yaptırmışlardı diye hatırlıyorum Şuan 12 yaşında. Ama kök dişlerine ne yaptılar sonrasında inanın hatırlamıyorum. Çok geçti üstünden