Bizimki çok huysuz sürekli ağlıyor. Geçen hafta herşeyi o kadar düzen oluşmuştu ki gündüz uykusunu güzel uyurdu gece aynı şekilde. Gündüz şımarıp dağıtmaları oluyordu ama en azından mutlu huzurluydu. Ama yine başa sardık. Sürekli ağlıyor. Ne derdi var anlayamıyorum 😔