7günlük bebem var ve malum göğüs ucu hassasiyeti.. Göğüs ucumu tam tutamıyor maalesef silikon uç kullanıyorum ama silikon uç beni mahvediyor, acısına dayanamıyorum. Emziren anneler kaç günde alışıyorsunuz ne zaman geçiyor bu acı. Bugün hastanede bi kadın gördüm taktı örtüsünü emzirmeye başladı ama hiç canı acımıyodu belliki bir süredir emziriyo işte bende merak ediyorum ne zaman bu acı geçiyor göğüs uçlarım çok acıyor artık. Birde son sorum bi memede emzirsem sonraki beslemeye de biberona sağıp içirsem (göğüsümün dinlenmesi için) sizce nasıl mantıklımı olur