oğlum 9.5 aylik yüzünde az küçük lekeler olurdu ama 2 gündür iyice çoğaldı resimde çok belli olmuyor ama çok kırmızı vücudunda yok bugün doktora gittik zatiden damla verdi geçermi bu damlayla değişik birsey yemedi aslında biraz grip gibi ondan olurmu bilmiyorum yarın 9 ay asisi olacak doktor aşı olsun ama her ihtimale karşı yarım saat burda dursun dedi endişeliyim korkuyorum birsey filan sursemmi doktor zatiden hariç hiç birsey vermedi