Deletedmom2987 arkadaşlar yenidoğanlarda özel hastanede 28 gün cüzi bir miktar muayene ücreti veriyorduk ya. o hastanede doğan bebekler için mi geçerliydi yoksa devlette doğanda faydalanabiliyor mu ?
buseselvi Deletedmom2987 ben geçen sene doğum yaptım doğum yaptığım hastaneden başka hastanede sarılık için fototerapi aldık ama bana tüm hastanelerde 28 gün muayene ücreti ödenmez demişlerdi
Deletedmom2987 gizos26 ya benim oğlum erken doğdu 35 haftalık devlette yer olmadığı için özele sevk ettiler 4 gün küvözde 3 gün de normal odada kaldık hani onlar süreci biliyorlar devlette bi daha doktora süreci anlatmamak için sormuştum aslında
kucumsu Deletedmom2987 aynı şekilde bebeğim devlette doğdu. Yoğun bakımda yer olmadığı için özel bir hastanenin yoğun bakımına sevk edildi. Yoğun bakımdan çıktıktan sonra sevk edildiği özel hastaneden pediatriye randevu almak istediğimde 28 gün dolmamasına rağmen normal ücret istediler
kucumsu Deletedmom2987 hatta direkt yoğun bakım doktorundan almak istemiştim. Ona rağmen… Devletteki yenidoğan doktoru yoğun bakımdan verilen raporunu baya detaylı incelemişti ama muayene ederken. Zeynep Kamil’e götürmüştük.