Hatice04 Kızlar bebeğim 10 günlük ve 7 günlükken göbeği düştü ama kanaması var , bugün kontrolü vardı doktora götürdüm k vitamin aşısını yaptırdı ama hala kanaması var bu durumla karşılaşan var mı ?????
Karanirem Hatice04 bizimde 5. Günde düştü K vitamini iğnesi yapmadı direk gümüş nitratla yaktı normalde tek seferde kuruması lazımmış bizm öylede kurumayınca tekrar 2-3 kez yaptı bu süreçte yıkamayın bebeği musluk sularından mikrop kapabilir dedi bize doktorumuz en son acıp bakıcaklardı cocuk cerrahı ama ben götürmedim baya uzun sürdü kurudu bi daha götürün gümüş nitratla yaksınlar