Arkadaşlar, bebeğim şu an 14.5 aylık, 5.5 aylıkken zatürre ve 1 yaşına kadar 3 kere de bronşit oldu, birde tanı konulmadı epilepsi şüphesi vardı ( eeg dalgalı çıktı, mr temiz ve titreme yok uzun zamandır) önümüzdeki ay tekrar eeg çekilecek, epilepsi hastaları grip ilaçları kullanamıyor ya aşısında problem olur muö aşıyı yaptırıp gerçekten daha kolay atlatan var mı soğuk algınlıklarını, evde 2 kızım ve eşim okullu, bende işe dönünce kalabalık ortamta çalışıyor olacağım, aşı yaptıran ve iyi ki diyen var mı? Epilepsi şüphesi olanlara vuruluyor m