gulcanb Selam kızlar, Benim bebek saçlarım hiç uzamıyor nerdeyse, hamilelik sonrası da çok dökülmem oldu. Kızım şuan 6 aylık dökülmelerim hala devam etmekte. Sizlerin uyguladığı bir kür, yada saç bakım rutini var mı? Önerileriniz ne olur bana :/
uykusuzluklarinanasi gulcanb ben uzun bi süre şampuan kullanmadım. saç dökülmeniz zamanla yavaşlayacaktır şu an hamilelik sürecindeki saçlarınız dökülüyor ama şampuan kullanmadığım 1.5 aylık süreçte bebek saçlarım uzadı ve saç dökülmem azaldı. saçınızı asla ıslak bırakmayın ve saç tipinize uygun saç kremi ve saç yağı tercih edin en önemlileri bunlar
Srcz uykusuzluklarinanasi merhaba şampuan kullanmayı da saçınız yağlı durmadı mı benimde aynı sorunlarım var ve saçım aşırı yipranmis
uykusuzluklarinanasi Srcz yok hayır. evenin kendi saç kremelrini kullanıyorum saç dibinede uygulanan hatta daha parlak ve canlı gözüküyor. normalde sık yağlanırdı saçım ama sadece krem uyguladıktan sonra bu da azaldı bende