ikikedibirbebek bizde osmolak kullanmıştık fayda etmedi. 2 yıla yakın kabızdı kızım. En son artık kan görmeye başlayınca çocuk gastroenteroloji ye alan açtırıp randevu aldık. Makat çatlağı oluşmuş. İlk 3 gün fitil ile destekledik ve dulcosoft diye şurup verdi. Yumuşatması için, günde 3 kere 20 şer dakika suya oturdu. 3ayrı kremi karıştırıp makatına sürüyorum. O kısım yumuşasın çıkış kolay olsun diye. Şuruba 3 ay daha devam edicez. Biz faydasını gördük. Eğer sizde gidebilirseniz ihmal etmeyin derim. Birde 8 tüp kan verdik idrar falan. Başka bir durum var mı yok mu diye bakmak için. İnşallah sizde kurtulursunuz çok zor gerçekten. Çok geçmiş olsun.