mervebyge ysen adet oldunuz mu Bnde şu an 8 gün geçti normalde hiç geçmez Bnde 3 gün gecınce test yaptım negatıfti
ysen mervebyge hiç strese girme ben de belki girdikçe geç kaldı iyice genelde 10 gün oluyormuş gecikme
meryemz1 Ella gecikme yapar hormon dengesi ile oynar . Korkmayın içinizi rahat tutun. Adet söktürücü egzersiz yapın. Olursunuz mutlaka