2 aydır durmadan kaşınıyorum elim kaşimaktan bu hale geldi küçük sulu kabarcıklar var kaşimaktan patlıyor ve kanatacak kadar kaşıyorum artık doktor a gittim losyon ve krem verdi kullanıyorum ama asla fayda etmiyor uyuz mu egzama mı ya da uyuz ise nasıl geçer