Kızlar oğlum 6 aylık oldu sütün yok maalesef mama veriyorum ama sürekli dönmrye tekmeleye çalışıyor mama içerken 1 saat sürüyor mama içirmem Philips avent kullanıyorum biberonu mama da hip ya da sma alıyorum lansinoh biberon da denedim yok içmiyor fikri olan var mı sürekli dönip duruyor bide içerken mama ağzının kenarından akıyor biberon başlığı da değiştirdim kaş kere hep aynı