poyrazkoray07 Merhaba a 101 den kıwının süt sağma makınesını aldım elımle sıkınca fıskırır tarzda ancak makıneyle sagınca Damla damla çok az geliyor bu normalmı bılrn aydınlatırsa sevınırın ilk defa kullanıyorum
3kedili2bebekli poyrazkoray07 makinanın ayarını yükseltebilirsiniz bir de sagim modunda mı masaj modunda mı ona bakin
poyrazkoray07 3kedili2bebekli evet emınım oğlum 4aylık olacak ilk defa sagıyorum sutum cogalsın dıye aldm ilk olduğu ıvın olabılır mı sutum mu az acaba
3kedili2bebekli poyrazkoray07 sütünüz az değil muhtemel göğsünüz terbiye pompaya gelmiyor stres yapmak yok YouTube de kullanım videolarını izleyin emin olun ve sagmaya devam edin süt gelmese bile sütünüz artacak