kitapkokusu_ Kızlar kaçıncı gündesiniz biz ikinci gündeyiz bırakıp gidiyorum ilk gün çok ağladı bugün biraz sakin ağladı ne kadar sürer sizce hala okula gitmek istemiyorum diyor eve gelince ama faaliyetlere katılıyor
Tortilla_ Bugün anaokulunda ilk günüydü bıraktım geldim. Hiç ağlamadı ağlamayacağını da biliyordum. Okulda da beklemedim evle aramız 5 dk bisey olsa ararlar hemen çıkarım zaten. İyiydi sevmiş evde sıkıldım deyip duruyor şimdi de