xfttmnurr büyük kızım gizli ateş yaşıyor gündüz ve akşam hiç birşeyi yok enerjisi yerindeyken gece bir an da ateşleniyor ve ben hep üstünü örtmeye uyandığımda fark ettim ateşlenince ateşi çok zor düşüyor 2 kere havale geçirdi ani ateşlenmelerde uyku tulumu kullanırsam tulum vücut ısısını arttırıcağı için 3.havalesi kaçınılmaz olur çok şükür 2 sinde hasar kalmadı ama kalmıcağı anlamına gelmiyor bir kere havale geçirdiği için tekrarlaması çok yüksek ki 2. Havalesini de 1 yaşındayken geçirdi 6 yaşına kadar geçirme ihtimali çok yüksek hastanede iğne seruma rağmen ateşi 42 den zor düştü inatçı ateş, gizli ateş,soğuk ateş olarak biliniyor bem gece uyanmalarına devam tulum giydiricek olsam da uyanmalara devam ederdim🤦🏻♀️