soykan97 Kızlar merhaba bebeğim cuma günü tam 3 aylık olcak. 2 gündür uyanık olduğu süre boyunca sürekli ağlıyor ateşi yok beslenmesi iyi ama neden ağlıyor anlayamadım. Calpol verdim huysuzlandığı için ama yok yani bir faydası olmadı. Ne olabilir sizce