Doktorum 1 mt olmadığı sürece panik yapma dedi gözlerde kayma kusma Bi anormallik sezersen anca getir dedi yataktan düştü diye getirirsen gereksiz Bi sürü tahlil yaptırmak zorunda kalırsın bu kadar erken radyasyona maruz kalmasın dedi.. Bişey olsa o iki saat içinde çıkardı ortaya bence korkmayın Allahın izniyle bişey olmaz..