slnklc aaa bende 3 buçuk ay önce neşe hanımda doğum yaptım memnun kaldım ama güzel geçti sürecimiz ☺️siz hangi konuda memnun kalmadınız acaba merak ettim çok hastası olan bir doktor öneri üzerine gitmiştim bende memnun kalınca devam ettim , sadece çıkışımın yapılacağı gün yoğunluğundan dolayı beni baya geç muayene etmişti farklı bir durumum vardı bakması gerekiyordu orada beklemek hoş olmamıştı sadece