beyzasargn dünden beri öyle benim iki kızım da. Burunlarını açık tutmaya çalışıyorum. Bal yediriyoruz. D vitamini veriyorum normal dozun iki katı. 5 6 dil Sarımsak rendeleyip üzerine zeytinyağı koyuyorum birazda çörek otu yağı. Ayaklarının altına sürüyorum bunu.
Yaptırırsa burnuna udi hindi yağı damlatabilirsin benimkiler kokusundan dolayı yaptırmıyo. Bir de soğanı bölüp karanfil saplıyorum gece başuçlarına koyuyorum rahat nefes almaları için