pyrzmrv kıyamam…🥹 Hiç stres yapmayın. Tam “işte memeyi tutmayı öğrendi” dersiniz, bi sonraki emzirme girişiminde yine memeyi tutamaz, ağlar, kendini sıkar… Yenidoğan dönemi gerçekten çok zor. Ama azıcık daha dayanın, birkaç hafta sonra her şey çok daha kolay olacak.
Ben çok ağlardım memeyi tutturamadığımda, neden ağladığını bulamadığımda, susturamadığımda. Ama birkaç derdi var aslında. Acıkmak, gaz, uyku. Bol bol kucağınıza alın, göğsünüzde uyutun. Hala kendisini karnınızda zannediyor, o sıcaklığı arıyor. Kucağınızda hangi pozisyonda durmayı sevdiğini deneyerek bulun. Ellerini kollarını çok sallıyorsa kundak yapmayı deneyin. Beresini, eldivenini eksik etmeyin. Sık sık emzirmeyi deneyin, birazcık daha sabredin. 1 aya bir şey kalmamış. 1. ay kontrolünde anlarsınız o kusmalar olağan mı yoksa değil mi. Kilo almışsa normaldir, hiç takmayın. Bizimki 6,5 aylık olana kadar hep kustu. Kıyafet yetiştiremezdim. Sulu kaka ise çok normal dediğim gibi. Çünkü sadece sıvı besleniyor. Güzel günler çok yakında.🌞😊