11 aylık oğlumun 3-4 gündür özellikle gece yatarken geçmeyen hırıltısı var burnu tıkalı zaten sürekli serum fizyolojik ile temizliyorum açıyorum ateşi yok şükür ama bugünde hafiften öksürek başladı grip oluyo heralde. Tereyağ pekmez karışımını yaptım bugün içirdim sarımsak zeytinyagı duymuştum ayağının altına sür diye onu da yaptım başka yaptıgınız şeyler varmı bunlar için yardım lütfenn