Kızım süt yumurta alerjik bir bebek. Ek gıda yemesi yeni düzeldi diyebilirim. Kaç ay kilo almadan ilerledi. Bugün 15 ay kontrolünde çok şükür 3 ayda 500 gr almış. Ama boyu uzamıyor. Yani hep en düşük persentilde. Bu sefer yine uzamamış 1 cm uzamış. 73 cm boyu. Çok mu kısa boy uzaması için neler yapılabilir. Başına gelen var mı bu alerjiden kaynaklı olabilir mi