Evet kadın doğum ya da jinekoloji bakıyor benim de dünden bu yana yumurtalıklarım da ağrı var düşücekmiş gibi ağrıyor 3 sezaryen doğum yaptım doktorum normal demişti cerrahi bir yöntem olduğu için ömür boyu maalesef ağrı ve sızı oluyormuş 😢 üşütmemeye ve soğuk su ile uğraşmamaya dikkat edin ayaklarınızı belinizi sıcak tutmaya çalışın geçmiş olsun 🌸