1 sene önce doğum yaptım özel hastanede benden 19bin tl aldılar dekontum mevcut tüketici hakem heyetine göre en fazla 9bin tl alabilirlermiş benden doğum faturası ile başvurun geri ödesinler dediler hastaneyi 2 aydır arıyorum bugün yüz yüze konuşmaya gittim faturamı verin diye görevli veremeyiz dedi kardeşim avukat onla halletcekler artık görsünler fazla para almak neymiş sizde geri alabilirsiniz doğum sonrası paralarınızı