akca26 bnmde dogumdan sonra olmustu hatta o ilk kanamalar adet bile bi degisik kokuyordu snra gecti dogm yapali 3 yil oldu bu arada, sonra yaz basinda fazla akinti ve kokudan kaynakli ozel kadin doguma gttm sıkıntı yok ama fitil verim rhatsz hisserden kullan dedi o ara gecti ama son 2 aydir koku yine artti bu sfer devlete gttim hap verdi ve hic faydasi ollmadi nioli yagi aldm onu kullanyrm