Oğlum 14 aylık. Bazen saçma sapan şeylere ağlıyor ağlaması kesilmiyor. İlgileniyorum devam ediyor. Bi huzursuzluk bir ağlaklık. Hiç böyle değildi. Park ve dış alanlarda gayet mutlu. Sıkıntı yok. Huzurlu bir ev ortamı sunuyoruz olabildiğince. Anlamadım