Sm1355 Layddiana kızım 2 yaşına girdi fiyonk konsepti yapmıştım pastası balonları pembe beyaz kum rengiydi:)
asilsmom_ Layddiana ben Mickey yaptim evim full gold ve krem oldugu icin krem vb tonlar kullanmak istemedim. Guzel oldu ama baska planlarım vardı olmayınca biraz hevesim kaçtı açıkçası.
Layddiana asilsmom_ ben de yeşil bej tonları seçtim figürsüz umarım uydurabilmişimdir atarım buraya da
maysamoms33 Layddiana 12 eylüldü bizimki evde doğum günü ve kızım için konsept çekimi yaptırdık arka plan aldım yerlerde felanda balon vardı görünmüyor resimde aile içi kutladık
mamaisqueen Usnac1995 bence çokkk güzelll sade şeylere bayılıyorum, bende 1 yaşında böyle yapmayı düşünüyorum.
maysamoms33 Layddiana evet çok güzel oluyor ya böyle her yıl farklı konseptler yapıcam aklı erdiğinde böyle kalabalık bir yerde yaparım 🙂