Arkadaşlar bebeğim 1 hafta sonra 5 aylık olacak. Sütüm inanılmaz az ve mama+meme şeklinde gidiyoruz şu an. Mama olarak aptamil pronutra veriyordum ama kakasını 4-5 günde bir yapmaya başladı. Ve sanki gazı oldu. Sma ya geçmek istiyorum ama sorum şu;
Comforta mı geçelim pronutra mı? Kullananlar hangisinden memnunsunuz