Kızlar kızım 4 yaşında devlet anasinifina başladı hiç ağlama sınıfa girmeme problemi olmadı hemen alıştı bugün öğretmen konuşmak istedi işte kızınız beni biraz yoruyor dedi ne yapıyor dedim işte patatesine çatal batiramiyor diye mizirdanmis çıkarken montunu giyerken düğmesini ilikleyemedi diye sızlanmis çok mizirdaniyormus tuvaletim var demiş gitmiş yapmadan gelmiş geri yok demiş onla ilgilenmekten yoruluyorum diyor gerçekten anlattığı şeyler bunlar 😃 kızım kimseye zarar vermez vurma kırma huzur düzen bozma huyu yoktur etkinlik çok sever tüm etkinliklere katılıyor uyumlu sakin Bi çocuktur kavga bilmez sınıfa girerken bahçeden veriyoruz sıraya girer sakince gider tüm etkinlikleri tamamlıyor yani Bu cok saçma değil mi