Merhaba arkadaşlar bebeğim yedi aylık şu anda sabah dokuzda 150 cc mama içiyor 12’de kahvaltı sonra dört 5 saat uyku uyuyor kalkınca ara veriyorum iki 3 saat sonra akşam yemeği tekrar uyuyor akşam dokuz gibi yine beslenme sabaha doğru da ara ara saatlerde mama ile besliyorum sizce az mı arttırmamalı mıyım