saremomm_ Merhaba kızlar doğum yapalı yaklaşık 8 ay oluyor 3 gündür filan uzayan şeffaf akıntı görüyorum tuvalete gittiğimde kassık ağrımda çok fazla regl olmadım henüz yarın doktora gideceğim ama kafama takıldı yaşayan var mı ?