aselkussum Arkadaşlar kızımın hali hazırda bı beslenme sorunu var azda olsa kaşık maması yiyo bı kaç gündür normali bitti evde Ballı irmikli olan var 1 yaştan önce bal yasak. Şuan aç yani yemiyo başka bisey1 yaştan önce bal yediren var mi
Esmabetul aselkussum 11 aylıktı doktor tadım yaptır demişti az az verdim takip ettim hiçbir sorun olmadı Zaten kaşık kaşık yemicek az az verin
Pamukhanim_ aselkussum ben 11 buçuk aylıkken vermeye başladım atomun içinde 10 gün var 1 yaşına bir sorun yaşamadık
aselkussum Esmabetul kaşık mamasinin içinde varmış bal direkte yedirmicem ama gerek kalmadı şimdilik biraz püre yedi birazdan uyursa uykuda mama icirrim akşama eşim alacak insallah
birprensannesi1 Esmabetul benimde kız 11 aylık olmak üzere bu sarımsak limon kürünü yapıyorum ona. 11 aylıkken verebildiniz balı değil mi. Zaten kürde de öyle çok konmuyor çay kaşık ucuyla. Sarımsak acı oluyor onu bastırsın diye bir an önce vermek istiyorum
Esmabetul birprensannesi1 evet o kür için . Az konuluyor bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum tam 11 aylıktı ben verdiğimde
aselkussum Pamukhanim_ ya bizde çoklu besin alerjisi var ondan korktum açıkçası bide eşek arısınin zehrinede çıktı alerjisi düşük doz ama çıktı yinede ondan korktum. Gerek olmadı şimdilik artık alerji kontrolünden sonra doktor ne zaman derse yavaş yavs açarım bende