Selamlar, 4. Ay içindeyiz, ilk başlarda emzirmede bir sorun yoktu. Zamanla gündüz emmeleri azalarak bitti, geceleri emiyordu. Mama takviyesine başladım. Son bir haftadır gece de emmek istemiyor artık. Sadece sağabildiğim kadar sütü veriyorum ve hala aç ise mama ile takviye yapıyorum.
Sizce geçici midir yoksa memeden koptuk mu? 🥹