berennur01 Ağlamasi normal..Bikac gun 1 hafta ağlayacak ama alışacak.kesin birakma surecinde agliyor die verirseniz zaten birakılmaz..onceden iletisim.sureciniz varmıydı bilmiyorum.Anlatın "büyüdun artık,sütler gidecek"vb gbi azaltarak ve bunuda benimseterek bırakablirsiniz.yine aglayacak elbet ama unutmasalarda alışıyorlar mecburen.Iletisim olarak bilsin ağladığı noktada zorda kalinca mcburen bişeyler süruyor insan zaten.🌸diş sureci vs varsa onlarıda atlatın cıkardığı donemde birakmayı denemezseniz daha doğru olur.