caniminikizleri kedili1anne taktıralı 3 sene olmuştur fakat adet günüm uzadı ve ilk iki gün lekeden sonra kanama baslıyor bu kanamada asırı geliyor o beni acayip yoruyor bu yüzden bazen çıkartıp atsammı ki diyorum ki zaten bizde bir işe yaramıyor eşim korunuyor boş boş spiral duruyor
mhktcy Spiralle iki kez hamile kalan ben memnun değilim ya doktorum sorunluydu ya spiral ya da ben bilemedim 🥺 herkeste böyle olacak değil tabii ki bana denk geldi sanırım 😢
kedili1anne mhktcy Yahu hiçbir korunma yöntemi net sonuç vermiyor Ben bir gebelik daha uzun yıllar istemiyorum ne yapacağım… Sadece spiral ile mi devam ettin başka yöntem eklemedin mi
mhktcy Doğum kontrol hapıda kullandım dediğim gibi bende terslik vardı herhalde bilemiyorum tüplerimi bağlatmak istedim araştırma yaptım dış gebelik bir ihtimallede olsa gebelik yaşanacağını öğrendim ondan da vazgeçtim şuan ilişkiye girmeye korkuyorum açıkçası kedili1anne
kedili1anne caniminikizleri Çok yakın arkadaşım prezervatif kullandıkları halde hamile kaldı Çok üzgünüm ama yüzde 0.5 ihtimal bile olsa bulunca buluyor Çok zorlamıyorsa çıkarma Tüm ihtimalleri yok edin😹😹
kedili1anne mhktcy Bende bende.. Keyifli bir konu olması gerekirken şuan bende olumsuz . Doğum yapalı 3 ay olacak kocamdan kaçıyorum adeta
mhktcy Ablamda benimle dalga geçiyor yumurtalıklarını aldır diye 🥲 kendisinin çocuğu olmadığı için davul zurna sesi hoş geliyor uzaktan kedili1anne