mervetomrisece Ya şimdi benim düğünümde gelen ağaç kabuğu model var onları günlük kullanamaıyorum değiştirtcem ya 28 gramdan 3 tane burma yaptırayım takayım diyorum ya da 8 tane 10 gram çok mu durur kolda bilemedim merkursavascisi_06 Ballilokmam11 caniminikizleri Huma_kus34 simseklivekalpli
Ballilokmam11 mervetomrisece ya benim düğünümde kalma burmalarim var ama günlük kullanmıyorum kasada bekliyorlar 😅günlük için 4 tane Ajda aldım memnunum
[silindi] mervetomrisece 8tane 10 gr değil de 4 tane 20 gr yapsanız çok şık durur. 8 tane bilezik çok şakır şakır olur ve birbirini eğebilirler
caniminikizleri mervetomrisece 8 tane değilde 4 tane gramı fazla yapsanz bence daha güzel durur ben olsam öyle yapardım
yagmurkokusu_ Bende burma yaptım 7 tane ama hepsini takınca böyle tuhaf oluyor diye 2 tanesini takıyorum. Günlük için Ajda daha iyi ince burma kalın duruyor.
Tatlican simseklivekalpli Yok kızz Bende 13 15 grm arası var aylardır yatıyorum ev işi yapıyorum asla yamuk değil. Eski bilezikler genişti oyüzden 20 grm anca iyi oluyordu bende 2 tane vardı sağlamdı . Ama bozdurdum😃
Huma_kus34 simseklivekalpli şuan çok şaşırdım benımkıler 10 gr oldukça kalın elımle evmeye çalıştım sert eğilmıyo bıle 😀
simseklivekalpli Ballilokmam11 ben de burma kullandım 20 22 gram eğilmedi, ajda hiç kullanmadım ama çok ince geliyor gözüme, belki daha sağlamdır 🙊
somurtkansirin mervetomrisece 2’li burma kullanıyorum ben ama ajdaya hevesim var aslında 7’den 70’e herkeste var artık git gel yaşıyorum o yüzden 2’li burmada güzel kibar duruyor günlük kullanıyorum
Yusufagahinannesi mervetomrisece burmanın yanından geçemez bence ajda 🥲 altın gibi bile görmüyorum ben. Altın burmadır hasırdır. Bijuteri ürünü gibi duruyor ajda bence tabii ki benim fikrim
Yusufagahinannesi Burma 3lü biraz alaturka geliyor bana orta yaş gibi ama 2li burma veya erzurum burması harika