Erkal 2 yaşındaki oğlum dışarda tanıdık göreyim konuşayım kafasını gömüyor utanıyor çekiniyor neden böyle yapıyor nasıl açabilirim oğlumu ya
adaatuna Erkal doktor bana anne baba da çekingen miydi çocukken diye sormuştu bende çekingen biriymişim bana çekmiş😂
1momm2baby Erkal cok üstüne düşme geçecek bol bol sosyalleşmesin bizimki devöyleydi şimdi 3.5 yaşında herkese yaşadığı olayları anlatıp sorular soruyor 😂😂
Minigim38 Erkal herkesle muhatap olmaması bence güzel bisey benim kızım 3 yaşına girecek yabancılarla konuşmasını istemem açıkçası
mhktcy Şuan 2 yaşında normal aslında çekingen olması benim kızım da 3 yaşına girecek 1.5 yaşlarında filan çekingen utangaç bir yapıya sahipti sonradan sonradan alışmaya başladı çevreye ve çevredekilere zamanla açılır girişken olur diye düşünüyorum 😊