Merhaba ,
Sorum özellikle okul öncesi öğretmenlerine oğlumun okul öğretmeninden mesaj geldi bugün hafta içi bir gün öğleden sonra izin kullanacaklarmış onlar izinli olunca sınıfta bir öğretmen mi olacak bize kayıtta böyle bir bilgi verilmedi hafta sonu zaten tatil değil mi yanlış anlaşılma olmasın öğretmenleri çok sevdim ama eğer tek kalacaklarsa çocuklar bu olayı mantıklı bulmadım böyle bir uygulama var mı