mhktcy hayirlisı ya.benim 2 tane var aralrnda 1 yas var kızım surpiz oldu bize o yuzden 🥹her korunma yonteminden korkmaya başladim gercekten.cok zor zamanlardan gectim hâlâda geciyorum.piskolojim bozulacak artk belkide bozuldu farknda degilim.kayınvalidemle yasiyorum.duzenli bi yerim yok esyalarmi yıkıs tepis ust uste cok kotuyum icim hic istemiyo burada yasamayi ama mecburum.