Bebeğin gece emziğini düşürmüş yataktan emziksiz kalmış sabaha kadar yatağındaydı normalde uyanıyor yanıma geliyor falan neyse bende dedimji fırsat bu fırsat olmalı çocuğuma emziği bıraktırayım sadece bu değil uykuya geçerken etimi cımırmayı çok seviyor tam uyutuyorum koyucam elini alınca ağlıyor ikisinide bıraktıramadım şuan emzikli eli vucudumda geziyor tam bir saat ağladı bende kıyamadım ağlatacakta yapmak istemiyorum ama aklı ermeye devam ettikçe daha zorlaşıyor gibi mesela emiyor 1 ay önce emmeyi kessem sorun yaşamayacaktım diye düşünüyorum onuda kesemiyorum çünkü şimdi bilinçli emiyor emziği çıkarıyor kendi istiyor yani öyle bir batakta hissediyorum ki kendimi o ağladıkça ben ağladım önce anlatmaya çalıştım ben anlattıkça daha çok bağırdı bağırdıkça sustum sakin kalayım dedim ama yok bu arada 17 ayına geldi