Minikbiiranne Kızlar dişimde iltihap vardı antibiyotik kullanıyorum ve bugün şükür az geçti ama hala var zonklama tamamen geçmiş değil ama ilk günkü gibi de ağrılı değil normal mi bu enfeksiyonun azaldığınamı işaret
mhktcy Bacım bu 3.cü postun hepimiz de yazdık sana ilacın bittiği zaman tekrar görün doktora iltihabı kuruduysa çektir dişini.