Doğum yapalı 7 ay oldu kanama hala devam ediyor ve doktorum dikişleri yanlış atmış 2 doktora daha gittim ve dikişlerin yanlış atıldığını ve göçük oluştuğunu söylediler tekrardan operasyon geçirmem gerektiğini söylediler ve şuanda işinde gerçekten iyi bi doktor arıyorum önerisi olan varmı?