22 aylık oğlum. İlk başlarda sadece gece uyurken veriyordum ve uykuda çıkarıyordu emziği. 4 5 aydır yine öğle ve gece uykularında veriyorum sadece fakat artık çıkarmıyor.emzik onun için uyku arkadaşı oldu uykusu gelince emzik diye çıldırıyor ağlıyor.nasıl bıraktırabilirim siz neler yaptınız çok kafama takmaya başladım. Emziğin uçlarını kessem etkilenir mi lütfen bir fikir verin😭