busrasya23 Kızlar bu test doğru sonuç veriyor mu ya tüp bebek yöntemi ile bebeğim olmuştu şuan 10,5 aylık ve korunuyorduk artı korunmayla bişe bu ay bir defa ilişkimiz oldu ilk beş dakikada çıktı
busrasya23 busrasya23 fotoğraftan daha net elimdeki testin ikinci çizgisi annemlerdeydim herkes var diyor
busrasya23 busrasya23 bu testi kullanan var mı çok merak ediyorum internette yalancı pozitif verdiği olduğunu gördüm
mhktcy Silik çizgi var normal test ile de yapın ve ya kan tahlili yaptırın içiniz daha rahat etmiş olur
busrasya23 Busrkrkc amin canım inşallah 3-4 gün sonra çıktı benim geç döllenmeymiş bebek 7 8 gün geriden geliyor siz kan verdiniz mi
Busrkrkc busrasya23 ben bugün gittim acile almadılar hafta içi kadın doğuma gitmemi söylediler yarın bir daha test alırım bakayım çıkarsa sağlık ocağına giderim diye düşündüm
busrasya23 Busrkrkc evet sağlık ocağına verdim bende maalesef aciller o an size antibiyotik bile verecek olsalar şüphem var bile deseniz yapmıyorlar git kadın doğuma testi yap öyle gel o zaman diyorlar
busrasya23 Busrkrkc benimki ile aynı çıkmış canım ben iki üç saat sonra farklı marka ile yapmıştım o silik değil belirgin çift çizgi çıkarmıştı