yagizefesmomm kuruduğu için öyle oluyo ben 2 ay kanaya kanaya ağlatarak emzirdim. Tahinin üstüne cıkan yag var ya onu sürüp kalkan kullanıyoduk, yada kendi sütümü sürüp onu kullanıyordum kalkandan Bi saat ayrı kalamıyordum dus almak işkenceydi. Ama cok şükür sonra düzeldi. Kendi sütünü sür, yada tahin yağı, ama mutlaka kalkan koy ki hava alsın kurumasın nemli kalsın. Kalkanda illa yüksek fiyatlara gerek yok ben eczaneden 14 liraya aldım mis gibi