Melihaslan5144 Kızlar 11 aylık bebeğim kabız gliserin kansuk kullanıcam ama ne kadar hepsi mi yarısımı ne kadar kullanmam lazım bilgisi olan eczaneci kocama bir şey dememiş
Pinrrr Melihaslan5144 cnm zararı yok zaten erimeden geri çıkacak o sen simdilik yarısını koy zeytinyağına batır rahat girsin ben de vermiştim on dakika sonra yapar kakasiyla berabykorkma
annebalim_ Melihaslan5144 yarım koy canım ama bı kaç günlük kabızlıksa tüm koy zaten kaka ıle cıkıyor korkmayın bsy olmaz