Kızlar size sorularım olucak kızım 8. Aylık bende ilerde kendi iştahlı bir şekilde yemesi için böyle bir yola başvurucam sizce mantıklımı kendisinin yemesine izin vermek faydaları var mı ilerde rahat bir şekilde kendi karnını doyuruyor mu yada sadece oynuyo etrafı mı dağıtıyor ben anlamadım boşuna kendini yorma hiçbir faydası yok diyorsanız tecrübelerinize dayanarak bilgilenim